May 4, 2014

Aisy Haikal Vsit Malacca Zoo

On 1st May 2014.. aku telah bangun agak2 kul 9pg jugak la..lepas tu aku tgk mak aku ngah lepak2, bapak aku pon ngah lepak, aisy pn ngan melepak..amboi2 aisy pon pandai nk melepak gitu. so aku dengan sengalnyer telah mengajak diorang sume p melaka tengok GAJAH.. yeeee GAJAH.. aku pon tak tahu kenapa aku nk kene cakap nk tgk gajah.. rasa nk sepak2 je diri ini.. ahahaha.. bangang!!.

So here aisy and me at Zoo Melaka. 

And So there.... Aisy damn active and i really tired. and of course he just my very own nephew.. ahaks.

aisy with badak 

with zirafah with love

ok..sume nk tangkap gambar

jalan beberapa minit je pon

dia tgk rusa..suh org tgk sama...

excited tapi that animal tengah tido pon..bising je aisy nihh

penat jalan katenya so kene la dukung

menjerit2 kat zoo melaka sebab nk pegang kamera.. haishh...

macam mana bunyi harimau aisy... auuummmmm..

kura-kura comel

ooo....provoke orang kat jalan..

hahaha.. gembiranya dia



yeay...finally jumpa gajahh

ending with foto session..

tgk aku cakap dia tak reti duduk diam

selama ni nampak bas dalam kete je..kali ni dapat tgk besar2..


No comments:

Post a Comment