May 27, 2014

dua lapan kosong lima satu empat

Dalam aku cakap aku xde mood nk keje pn..tp sampai tempat keje... aku macam semangat je nk keje. Macam hampeh..

Tapi bagus jugak la aku xde masa nk pk pape. Aku just type jelah apa yang terkeluar daripada otak aku..giler babun bosan..

Oh ya aku rasa macam owh cramp hampeh .wey apa aku nk cakap ni... takkkk aku nk cakap aku xde mood nk buat keje so aku sempat la Blogging dulu pagi2 ni..dan aku rasa la sepanjang 5 tahun aku keje kat company ni. Inilah bulan pertama yang aku xde mood nk keje dan aku plg tak effective working hours aku. Alahai..bukan aku xnk keje..cewaahhhh..tp bos aku dh bg silent treatment.  So aku senyap2 jelah..cop cop.. dia bkn bg silent treatment. Tp dia mmg xpenah bg keje pn sepanjang aku dok bawah dia. Dh mcm asik2 aku p mintak keje. Please la. Bye.

No comments:

Post a Comment