May 19, 2014

channel 202-dieva thirumagal

Ya sabar je aku... cerita ni best giler sampai abeh tisu aku...kene plk pakai sapu tangan..sedih wehhh...

Cerita pasal. Ayah yang terencal akal tapi kasij sayang dia tiada bandingan. Terharu sangat.. aku bagi 5 bintang. Seriously.  Tapi lg 10 minit nk abeh tetibe hujan..dh kalo namanya astro. Hujan xde la siaran.ate..sabor jelah teman ni haaa...

Tapi tulah. Jangan disangka orang yang terencat akal ni kurang sempurna. Dia tak sempurna akal. Tapi hatinya cukup penuh dengan kasih sayang dan sangat2 sempurna..uwaaaaa. .dengan kata lain kalo aku jumpa lelaki mcm tu pn.biarlah terencat akal tp hati baik. Dari apa yang aku berkawan dgn orang tak jujur dan selalu menipu.baik aku kawan dgn org mcm ni.

Sekurang2nya dia berkata benar.telus ...dah lama xlayan cite sedih2. Lega rasanya dapat nangis. Sobss..sobss..

No comments:

Post a Comment