May 3, 2014

Aku redha

Sayang,

here the true story and my real feeling. Sayang, who do you think i am? adakah aku insan yang tidak punya perasaan? adakah aku boneka yang boleh dimainkan? bagi diriku, cukuplah seorang yang membuatkan aku kenali siapa dunia dan siapa diriku sendiri. Tapi, aku tak mengharapkan kau memainkan aku. 

You know exactly how im brokenheart because of my first love. Then you come at the right time and you heal all the pain. you build me up and im feeling alive again.now, you make me fall more worst than before.

Sayang, aku tak mampu untuk membenci dirimu. kerana bagiku benci bukan hak diriku. Ianya Hak Allah. Everyday i telling myself that i definetely OK and i can handle all this crap and move on. But you never know, i already fall deeply in love with you and now i really tumbling down sayang. Sayang, kini aku tak kenal lagi siapa aku dan siapa dirimu. You always have good image to me. i unable to hate you. 

Kata2 yang kau lemparkan kepadaku. hanya allah yang tahu perasaan aku tatkala ini. i try to smile and i try to breath and start over again.but currently,i feel my heart emptied.

Sayang, andai aku tahu siapa yang kau sayang, aku akan mengundur diri sejak awal lagi. namun tatkala kau memberikan harapan pada insan yang memerlukan harapan. Hanya allah yang tahu perasaanku tatkala itu. 

Ampunkan aku andai dengan berkata benar itu telah memusnahkan dirimu.namun ketahuilah segalanya ku lakukan demi masa depanmu. Hidup ini ada hukum karma, sampai bila manusia nk berbohong? 

after all, sayang.. aku doakan kau berbahagia dengan siapapun pilihan mu. Walau aku tahu bukan aku. suatu hari nanti kita akan berjumpa lagi. pada saat itu, we only stranger. if our fate is too funny, maybe apa yang berlaku dekat diri kita akan berlaku dekat generasi kita. Sayang maafkan aku dunia akhirat dan halalkan segala2nya. 

Diriku tahu bahawa hidup ini tidak panjang, bila bila masa boleh dicabut nyawa. Namun aku sentiasa berdoa agar aku kembali kepada penciptaku dalam keadaan aku telah bersedia menghadapi diriNya. So ironic that Namamu sentiasa dalam doaku sejak aku kenali dirimu dulu dan akan sentiasa berada dalam doaku akan datang.

If sebut pasal hati... pernah tak rasa tarik nafas tp oksigen tak masuk sampai hati? darah tak dapat dipamkan sampai ke hati... YA hati aku hancur. Ya aku takut untuk kenali insan  bernama lelaki lagi. Ya aku takut untuk jatuh cinta lagi. Andai dirimu masih membenci diriku tatkala kau membaca artikel ini. Aku hanya mampu berdoa agar suatu hari nanti kau tidak lagi membenci diriku.

No comments:

Post a Comment