May 12, 2014

aku merindui dirinya

Ya allah, adakah selama aku kenali dirinya.ianya hanya penipuan semata-mata?

Ya allah, adakah aku buta ataupun aku telahpun jatuh cinta terhadapnya tatkala dia mainkan hatiku dan aku tidak sedar semua itu?

Ya allah, kenapa aku jumpa dengannya? Adakah satu balasan mahupun satu pengajaran?

Ya allah, jika dia bukan jodohku.. kau luputkanlah dia dari hatiku. Ya allah.bantu aku supaya aku mampu lagi meneruskan perjalanan yang tidak pasti ini. Yang mana aku tahu ajalku bila bila masa. Ya allah. Kau temukan aku dengan orang yang mampu menerima diriku dengan seadanya aku. Yang mampu menyayangi diriku seikhlasnya keranamu ya allah. Namnu jika tiada jodohku didunia ini. Temukan aku diakhiratmu ya allah.

Ya allah. Bantulah aku temui jalan yang benar dan lurus ya allah. Aku tak mampu untuk menghadapi semua ini keseorangan.

Ya allah.. luputkanlah rasa rindu ini.

No comments:

Post a Comment